gunescim Doktorum fetal dna yaptırmayı önerdi ikili taramayı ekarte etti gibi ama ikili tarama yaptırsam ne olur sizce ? siz nasıl ilerlediniz?
ecemk94 gunescim ben ikili test yaptırdım. Düşük risk çıkınca fetal yaptırmadım. İkili test risk ölçüyor. Düşük risk, orta risk, yüksek risk. Fetal direkt sonucu söylüyor iyi ya da kötü ve cinsiyet tabiki. Fetal bi tık daha maliyetli birde.
nursenasu27 gunescim fetal dna maalesef çok çok pahalı bi test ikili test yaptırmıştım özelde 630 liraydı çok şükür temiz çıktı olduğun şehirde üniversite hastanesi yapıyorsa fetal dna testini yaptırabilirsin direk onu düşük ücretlere yapılıyormuş galiba üni hastanelerinde
narelina1 gunescim ilk hamileliğim 5 yıl önce oldu ve doktorum fetal den hiç bahsetmedi ikili tarama yaptırmıştır.simdi yine hamileyim ve doktor bahsedince fetal yaptirdim
irmairma gunescim fetal dna yaptırırsan zaten ikili tarama testini yaptırmana gerek yok maddi olarak imkanın varsa fetal yaptır derim eğer yoksa da ikili tarama testi yaptırmak zorunda kalırsan sonucuna güvenme perinatoloji uzmanına git çünkü Türkiye’de yapılan bu test sonucu hep down sendromu çıkıyor o yüzden ben hiç güvenmiyorum. Fetal yaptırdım amerikaya gitti sonuç içimiz rahat etti.
bltt Benim doktorumda fetal dna testi önerdi. Devlet hastanesinde doktorum ikili tarama testinin 10/1 yanılma payı olduğunu söyledi eğer imkanınız varsa fetal dna yaptırmamızın daha iyi olacağını söyledi biraz maliyetli ama bende yaptıracağım 2-3 hafta sonra. Sonrasında yapılan testlerin yapılmasına gerek olmadığını söyledi fetal dna dan sonra