tgctinaz iki kere düşük yaptım kan pıhtılaşması çıktı o yüzden iğne kullandım hamileliğimin başından beri, lekelenmelerim oldu, kanama alanım oldu sonrasında 15. haftalarda kasılmalar başladı hep yatış devam etti öyle olunca, 2 hafta öncede sancılar çıktı bebekte biraz önde gidiyor hep birşey çıkıyor yani