Remm Kızlar selam bugün duymuş olduğum bir şeyi size sormak istedim. Yarın doktor kontrolüm var ve 34+3 oluyoruz. Sanırım bundan sonra 2 haftada bir doktorum çağıracaktır. Duyduğum şeyde şu “ SGK’lıysan ve aynı doktora 15 gün içinde kontrole gidiyorsan, genellikle ücret ödemezsin. “ Bu konu ile ilgili bir bilginiz var mı? Özel hastane kontrollüyüm
namkol1 Remm Her hastaneye göre farklı o ilk kızımda ıspartadaydım 15 gün içinde kontrol seansı ücretsizdi Bu bebeğimde vandayım 9 gün içinde gelirsen ücretsiz
merveeees1 Remm ya herkes hastaneye göre değişiyor demiş ama değişmiyor ki bu genel olarak yasa gibi bir şey. 10. Güne kadar tekrar gidersen ücret ödemiyorsun , 10. Gün de dahil. Her hastanede aynı diye biliyorum
senoriiitaa Remm ben özelde muayene oluyorum kadın doğum 1800 gibi bir ücrete muayene ücreti alıyor ve 9 gün içerisinde kontrol muayenesi diye geçiyor ve ücretsiz oluyor Yalova’da gidiyorum
zulbur06 Artık 10 gün değil 15 gün içinde gidersen kontrol randevusu oluyor ve tekrar muayene parası ödemiyorsun
gzeem1 Remm Yalova’da gittiğim hastane 15 gün içinde kontrol ücretsizdi şimdi Balıkesirdeyim burda 10 günde bir
sevvalklc Hastaneye göre değişiyor sanırım ilk doktorumun hastanesinde bir haftaydı ikinci doktorumun hastanesinde 10 gün
pinkpuella Her hastanede farklı bu, bi tane hastanede 10 gün içinde gidilirse kontrol muayenesi diye hiçbir ücret alınmıyordu, şuan gittiğim hastanede 9 gün, ancak doktorum muayene bile aldırmıyor direkt gel bakayım diyor sorun etmiyor
0Berfin0 merveeees1 tamam işte herkes 10 diyor post sahibi 15 gün diyor o yüzden herkes farklılık olabilir diyor
Remm merveeees1 valla merak ettim yarın soracağım. Hem doktoruma hem danışmaya. Galiba artık yalancı sancılarım oluyor bundan sonra nasıl bir süreç izleyeceğimizi bilmiyorum hiç. Belki haftada bir çağıracak belki 15 günde bir
Remm 0Berfin0 bu benim özellikle vurguladığım bir şey değil. Chat gbt ye sordum “ Ancak 15 gün içinde aynı branşta aynı doktora gidersen, tekrar ücret ödememen gerekir. Bu “kontrol muayenesi” olarak sayılır.” bu şekilde bilgi verdi ona istinaden postu bu şekilde açtım
0Berfin0 Remm hayır size bişey demedim zaten hanımefendi hastahaneye göre değişmiyor diyor ama şuan sistemler hiç de öyle işlemiyor benim gittiğim hastahane de 10 gün için de gidersen ve iki hafta sonra gel diyor ücretsiz 15 gün yaparlar mı hiç işlerine gelmez