Ben doktora sormadan kendim kullandım ilk hamileliğimde
Doktora aspirin neden kullanılıyor hamilelikte diye sordum, ilk bebek düşük olursa tedbir amaçlı kullanırız 2.de şimdi kullanma dedi. Ben de ilki neden düşsün diye düşünerek kullandım doğuma kadar. 39+5’te 4310 doğdu bebeğim maşallah 27 aylık oldu hiçbir zararı olmadı tabiki.
Yine hamilelik düşünsem yine kullanırım.
Bebeğe giden kan akışını artırıp gelişimini destekliyor, kullanmasanız daha geriden gelirdi belki de öyle düşünün