Merhaba 6+2 hamileyim 2 haftadır uyku sorunu yaşıyorum. Uyumakta zorlanıyorum. Doktorumun önerisiyle Melisa çayı yapıp içiyorum yatmadan önce o da çok etki etmedi. Kendimi halsiz ve bitkin hissediyorum gün içinde. Bebeğimin gelişimini olumsuz etkiler diye korkuyorum ama uyuyamıyorum. Benim gibi uyku sorunu yaşayan var mı erken dönemde? Doktor Pasiflora şurup önerdi ama kullanmaya başlamadım. Kullanan var mı?