Kızlar arkadaşımla geçen sene başlattığımız bi olay😁. İş yerinden arkadaşımdı Polonya da yaşıyor 😀 geçen sene birbirimize sadece kart gönderelim dedik aslında yılbaşını biz öyle kutlamayız da hani aramızda öyle şey olsun dedik. Geçen sene de bişeyler koymuştu işte bu sene de bu arada İstanbul’da bi tırcı var o götürüp getiyor. şimdi o bana;
Çikolata, kahve, oğluma oyuncak ve kazak, yenidoğan bebeğime zıbın, mum bide bişeyler daha koyarım dedi
Bende bal koycam süzme, üçgen hıngel koycam el yapımı plastik kapta işte bulunduğumuz ilçenin adı yazılı cüzdan yazma koycam bide oğluna oyuncak sizce benim az mı olmuş olacak? Ya burda olmayan şeyler bile orda var ne koyabilirim düşünüyorum açıkçası. Öneriniz var mıdır