haticenur1 merhaba bende 10gündür var cok arastırdım anjio ile acıyorlarmış damarı
Pzartesi doktoruma gidecegim
Ve kalp damar cerrahına gelişmelerden haberdar ederim
Mayısta dogumum var 10kilo aldım
Normal dogumlu bir kızım var
Sanırıım buna sezeryan diyecekler