arn711_ Merhaba kızlar 14. Haftadan beri cinsiyet öğrenmek istedim ama ilk başta göstermedi sonrası 1 hafta sonra 15 haftalık olduğumda ücretsiz muayenem vardı ona gittim bacak arasında baya kordon vardı 5 6 dakika sonra bişey gördüm dedi ve erkek dedi ama sonrasında asla içime sinmedi kesinliliğinden emin değilim sizinde başınıza geldi mi erkek veya kız denip sonrasında değişen oldu mu?
Sayoss arn711_ yani olabilir 17-18 den sınra daha net olur ama ben tam kesin demek için detaylı ultrasonu bekledim
hatice3521 arn711_ 27 haftaya kadar erkek biliyorduk sonra kız olduğunu öğrendik oluyor yani ama hala beni tatmin etmeyen şeyler var doğumda içime sinicek sanırım
arn711_ Sayoss haftaya randevu aldım o zaman 16. Haftayı azıcık geçmiş olacam bakalım ne diyecek onda da netleşmezse ayrıntılı ultrasonu bekleyecem
eminebeyzaa 15+3 de erkek,16 da kız,16+6 da erkek dedi tekrardan değişecek mi bilmiyorumm detaylı da netleşir diye düşünüyorum
Sayoss arn711_ hadi hayırlısı olsun inşallah bende kısmet olursa oğlumu pazartesi sabah kucağıma alıyorum inşallah banada dua edersen sevinirim 🥰
arn711_ eminebeyzaa benim bir oğlum bir kızım var sağlıklı olsun başka bişey istemem ama gönül isterki sürpriz olmasın belli olsun. Peki size aynı doktor mu önce erkek sonra kız sonra erkek dedi?
eminebeyzaa arn711_ maşallah rabbim iki meyveden de vermiş🥰 diyen 3 doktor da farklı doktor, normalde cinsiyet öğrenmek için özele gitmiştim özeldeki erkek dedi kendi doktorumda randevum vardı ameliyatı olunca başka bir doktor baktı o doktor da kız dedi ,Daha sonra kendi doktorumdan rica ettim o da erkek dedi şuan durum 2-1😄
eminebeyzaa arn711_ ama çok araştırdım birçok yorum okudum kız deyip erkeğe dönen erkek deyip kıza dönen o kadar çok kişi var ki ondan dolayı emin olmak istiyorum tabii önceliğimiz sağlık ama ona göre de alışveriş yapacağız
arn711_ eminebeyzaa çok şükür yani ben ultrasondan biraz anlıyorum ben çıkıntı görmedim doktorda artık bence uzun süre baktığı için sıkıldı ve erkek dedi🤣🤣🤣🤣🤣
gamzetrk hatice3521 27.haftaya kadar nasıl bilemediler acaba cinsiyeti pipi yi görmüş olmaları lazımdı
handan3958 hatice3521 detaylı ultrasona girmiş miydiniz acaba oradada mı erkek dediler yoksa normal ultrasonda mı sadece
rabia4235 hatice3521 yaa gerçekten mi şu anda o kadar çok isterim ki yanlış tahmin olsun iki oğlum var şükür ama bu sefer kız olmasını ama buna da erkek dedi detaylıya girmedim artık umudum yok
hatice3521 gamzetrk bende anlamadım hep başıma böyle birşey gelirmi diye düşünüyordum ve korktuğum başıma geldi şuan için sağlıklı olmasını ve doğumda ne olursa artık kabulum çünkü kime inanıcağımı şasırdım
rabia4235 Benim de 22. Haftam hala net bir şey yok sadece farklı bir yardımcı doktor sanırım, erkek dedi ama kesin mi diye sordum seslenmedi, asıl doktor baktı ama kesin değil dedi sırtı dönük göstermiyor dedi ama hep kız geçiyor içimden
hatice3521 handan3958 normal ultrasonda birdaha çocuğum olursa eğer detaylıya net gidicem bu belirsizlik beni çok yordu şuan doğumda ne olursa kabulum diyorum artık ve alışverişimi ortak renkte alıcam
arn711_ Bana mesela 14. Haftamda erkek görüşündeyim dedi ben de çikolata yiyip geri gelecem dedim 1 saat sonra geri gittim baktı kız galiba dedi. 15. Haftada tekrar gittiğimde çok kordon var ayırt edemiyorum dedi sonra gördüm erkek dedi ama gerçekten içime sinmedi o yüzden pek inanamadim.