Duyguu48 Gozde64 ben suan 29 haftaligim geçen hafta doktora gittim ve doktorum 32den itibaren nstye baslicaz dedi🤔 sizinkilere bakınca benimki çok erken değil mi? Erken doğum riski vs de yok
Gozde64 Anneballari58 yabi Emin’im hoş değildir ama hiç bi bilgi vermeyince doktorum mu ilgisiz diye düşünmeye başladım
Anneballari58 Gozde64 özeldemi canım sancın gelincede bakabiliyor çalışma şekli farklı hepsinin devlet hiç bakmıyormuş
Gozde64 Anneballari58 devlette canım hemşireyim kendi hastanemde devam ettim başından beri hastane personeliyim ilgi var diye ama bu ara pişmanlık duymaya başladım kafam karışık
Hulya06 Gozde64 Nst ye 36 haftalikken girdim sancı falan çıkmadı yarin 37+1 olucaz ve çatı muayenesi var 😆
Merve375 Nst 33. Haftada girdim ve sancı çıkmıştı çatı muayeneside yaptı mecbur doktor ve zor bişey de değilmiş😊
Eymenata Bebisler ters dursa bile yinede cati muayenesi oluyor mu hani acilma var mi yok mu diye mi bakiliyor yoksa normal dogum icin uygunluk var mi yok mu diye mi? Bizim bebis 32.haftamiz henuz donmedi yinede cati muayenesi olacak miyim ben🙄 Ilk hamileligim o yuzden pek bilmiyorum bu son haftalarda ne olup bitiyor🤣
Sedalii Gozde64 hayır özele gidiyorum nst de sancım çıkmadığı için çatı muanem yapılmadı oyle erkenden olması iyi bişey değil .