samaa_ Kızlar merhaba. Fotografta detaylı koydum. Testleri 17:00 yapıyorum. 28 ekimde C çizgisine çok yakın koyulaşma oldu. İlişki yaptım. 29 ekim sabah 09:00 test yaptığımda silikleşti. Ama yine 29 ekim 17:30 testte böyle koyu çıktı. Kalp koyduklarım ilişki günlerim.
samaa_ samaa_ kizlar lutfen yine bakinnn. 31 ekim sabah 12:00 yine test yaptim catlama gorundu. Silik cikti ama 21:00 yine yaptim t cizgisi yeniden koyulasti neden ki?? Lutfen yardimci olun
samaa_ Prensannesi111 🥺oyle olursa ne demek ki bu?? Normalde 17:00 ta yapiyordum testleri ama bugun sabah ve aksam 21:00 yaptim dogru gosterir mi sonuc?
Prensannesi111 samaa_ benimkinede bakar mısın sabah yaptıkların silik akşam 18.00 gibi yaptıkların koyu çıkıyor acaba neden olabilir
samaa_ Prensannesi111 baktim sende silik zaten. Benimki c cizgisiyle ayni oluyo. Chat gptye sordum lh seviyyesi sabaha gore kalkiyor ama isimdi nasil bilicem catladigini🤣
Prensannesi111 samaa_ 🤣🤣 ahhaha bende çok muzdarip durumdayım çok sıkıldım durmadan test yapmak istiyorum acaba yumurtladım mı diye sen saat kaçta yapıyordun?
samaa_ Prensannesi111 17:00ta ama emin olmak icin gunun ayri ayri saatinde de yapiyordum. Bugun ama 17:00 malesef yapamadim su tukettigim icin