tugbaustun anladım canım inşallah bu ay hayırlı haberi alırsın , bende geçen ay kimyasal gebelik yaşadım göğüs hassasiyetim vardı belim ağrıyordu ve sağ tarafıma batma hissi geliyordu kan verdim gebeliği öğrendim ama kimyasal döndü , neden oldu bilmiyorum ilk denememdi