gulenn Hafta içindeyim ama çok sık ve şiddetli baş ağrılarım var günlerce devam ediyor benim gibi olan var mı acaba?
Deletedmom_297 gulenn pablola beautymom gulenn beautymom Bu sebepten doktora gittiğimde tansiyonum 14/8 gelmişti tansiyon yüksekliğide sebep oluyor mutlaka ölçtürün tansiyondan değilses susuzluk ve hormonel değişikliktir
beautymom 9+1 haftalığız en çok başından beri bundan çekiyorum çok ağrıyor acaba susuzluktan mı diye düşünmüyo değilim bide migren var bende
kubraturkkoc Hormon değişikliklerinden dolayı olduğunu düşünüyorum benimde migrenim var mahvoluyordum günlerce geçmiyordu bazen bol su içmeye çalışın susuzluk da baş ağrısı yapıyor bir de tansiyonunuza dikkat edin oda baş ağrısı yapıyor
gulenn 3boysmom neredeyse her gün ağrıyor öyle olunca da her gün içmeye çekiniyorum dediğiniz gibi buz koymaya çalışıyorum umarım en kısa zamanda geçer bu ağrılarımız
beautymom gulenn Bnmde çok sık oluyor cnm migren de etkilermiş birde herkes normal olduğunu söylüyor bende ilk haftalarda korkmuştum hergün ağrımasından gerçekten su ile yarıyor bol bol iç fazlada aç kalmaya gelmiyor migren haberin olsun
gulenn beautymom ben de şimdi tek olmadığımı öğrenince biraz rahatladım açıkçası Dikkat etmeye çalışıyorum Rabbim hepimize ve bebişlerimize şifa versin inşallah 🌸
gulenn Deletedmom_297 eve bir alet alıp ben de kontrol etmeyi düşünüyorum umarım öyle bir durum olmaz🙏🏻
beautymom gulenn inşallah amin cnm bende çok araştırdm pinpirikliyim bu konuda biraz ilkini düşürdüğüm için özel deki doktorum normal olduğunu söyledi hatta gülümsedi korkuyla anlatınca :)
Deletedmom_297 gulenn umarım olmaz beni çok germişti tansiyon hep stres yaptım hatta ilaç başlandı ama sonra bıraktık ilacı
ysmnsen gulenn 17 haftalık hamileyim arada ağrıyor benimde ama iğrenç birşey cidden kafamı kesesim geliyor