papatyahanim1 Esra_Altay ilki sezeryan olunca bu da sezeryan olacak tam gün için konuşmadık ama 38den sonra alırım dedi , şuan 33+1 ama ultrasona göre 35 haftalık
Esra_Altay papatyahanim1 bende şuan 36+5 ama ultrason da 39 a yakın 12 kasıma gün verdi 39ncu haftamda ama o güne kadar beklemeyebilir dedi 12 kasımdan önce de gelebilir dedi
Esra_Altay Bumah bizde 2 hafta önde gidiyoruz bana 39ncu haftaya gün verdi inşallah durur o zamana kadar 🤲