Benim yerleşme kanaması tam adet olmam gerekn günde olmuştu iç çamasır kahverengi akıntı vardı bayagı. Sonrasında test yaptım pozitif çıktı. Ama maalesef boş genelikten 8. Haftads kürtaj oldum. 3 ay sonra tekrardan denemeye başladım bu ay olacak gibi hissediyorum bat 7 kasım 🙏🏼 sol kasıkta agrım var bir kaç gündür