Olacakolcak26 veyveyl benim de yarın göğüs ağrım sol kasıkta yumurtlamadan belli ağrı var 3 marka test silik adet olmazsam kan vereceğim mayısta düşük yapmıştım
Nesli664066 Berfintze bende aynı kan verdim negatif dedi doktor idrar yolu enfeksiyonun var dedi ilaç verdi gebelik kesinlikle yok dedi o yüzden bi beklentim kalmadı
veyveyl benberyy ben bi düşük yaşadım 5 ay önce onda da bi belirtim yoktu yani adetim geciktiği için şüphelenmiştim öğrendikten sonra göğüs hassasiyetim falan başlamıştı
veyveyl Nesli664066 enfeksiyondan kurtulmaya bak sen canim zaten enfeksiyon varsa olsa bile dış gebelik oluyo hep temizlendikten sonra hemen olur inşallah
veyveyl Olacakolcak26 ben de nisanda yapmıştım rabbim sağlıkla bu ay güzel haberler almayi nasip etsin hepimize inşallah
Nesli664066 veyveyl doktor öyle dedi ama bi terslik var crp de cıkmamıs idrarda da çok az öyle adetime engel olacak gibi bi durum değil diğer değerlerim de hepsi normal anlamadım ben bu işten 🤷♀️bu gün de olmadım haftaya doktora gıtcem
arsesraa Nesli664066 canım bende de enfeksiyon vardı ama mesela rahimdeydi alttan muayene ile anlamıştı doktor antibiyotik ve fitil kullanmıştım. İdrar yolundan farklı demişti belki öyle olabilir mi