Herkese selam bebeğim küvözde ona sağım yapmam gerekiyor sezeryan oldum 5. Gün bugün sütüm dün gelmeye başladı. Uçları yok ama şişlik gibi şeyler oluşmuş. sağım makinesine süt çıkmıyor napayım bilmiyorum küvoze ayrı sütüme ayrı üzülüyorum. Ne kadar süre sağım yapayım sizce?