elifsenadvrlmz Merhaba hanımlar size bir sorum olcak 15 haftalık gebeyim ara ara kalbimde çarpıntı oluyo göğsüme iğne gibi bişey batıyo sanki bide iki göğsümün arası ağrıyo bazen gebelikten olabilir mi acaba aranız da yaşan oldu mu
prenses99 elifsenadvrlmz evet benimde ayni 15+6 yiz 2 gundur igne batmasi sol gogsumde agri var ara ara oluyor hormonlarla ilgili olabilir ama yinede kardiyolojiye git
rvsss elifsenadvrlmz sanırım o kansızlıktan oluyor demir eksikliği kalp çarpıntısı yapıyormuş takviye alıyor musunuz benimde öyleydi 19. Haftadayım hafifledi takviyelerden sonra