Simgem Kızlar merhaba bana dörtlü tarama testi yapıldı İkili testte hiç sorun çıkmamıştı ama bu testte 646/1 çıktı ve riskli dedi doktor Amniyosentez testi ya da yurtdışı testi önerdi ben amniyosentez istemedim çübkü iyi şeyler duymadım öbür testte 3000 tl dedi onu da istemedim benden imza aldılar Şimdi de araştırma hastanesi perinatoloji yönlendirdiler ona randevu almaya çalışıyorum Benim moralim çok bozuldu başına böyle birşey gelen var mo nasıl bir yol izlediniz Ben sorun dahi olsa o cana kıyamam
GozdeCemre Simgem bir sorun olduğunda aldırmayacaksan sabredip bekleyeceksin canın dörtlü ikili ve üçlü teste göre daha kapsamlıymış o yüzden birşey diyemiyorum benimde 2 li 4 lü temiz çıktı 3 lü de risk çıkmıştı ayrıntılı da da hiç birşey çıkmadı çok şükür inş sende sıkıntısız geçirirsin dediği 2 testte 100 de 99 sonuç veren testler emin olmak için aminosentez öneriyorlar hep durumun varsa yaptır içiniz rahatlar en azından yoksa bu kuşku çık yoruyor insanı çoğu yaptıranında temiz çıkıyor rabbim evlatlarımızı korusun inş sağlıcakla alırsın kucağına
Damla-bartu Simgem canım 20 gün önce doğum yaptım sana şöle yardımcı olayım ikili taramam 1/995 riskliydi detaylıda burun kemiği küçük böbreklerde genişleme var dediler hatta %90 down sendromu dediler 6 ay ağladım nasıl olucak diye ne olursa olsun doğurcam dedim çok şükür rabbime sağlıklı doğdu bebeğim sadece dua et
Shrydn Simgem benim bildiyim 4lu tarama cocugun beyin gelisimiyle alakali bilgi almak icin. Size bu konuda bi wey soylendimi?
Simgem GozdeCemre aminosentezi hep kötü diyorlar zaten yaşadığım şehirde de olmuyor İstanbul ya da Ankara gönderiyor
Simgem Damla-bartu işte böyle de bir durum var rabbim evladını size bağışlasın sağlıkla büyür canım Ben moralimi çok bozdum ve ağlamaktan helak oldum ayrıntılı gününü beklicrm Bende burun kemiği ense kalınlığı hiçbir şey çıkmadı
AnlatmayaGerekYok Damla-bartu canım bana da böbrekte genişleme ve burun kemiği küçük denildi ama ayrıntılı da söylendi bunlar ikilim iyi çıkmıştı. Çok merak ediyorum bebeğinin burnu nasıl küçük mü? Ben ayrıntılıya başka doktorda yaptırdım beni yıktı resmen 3 hafta sonra kendi doktoruma gittim o da bana böbreklerdeki genişlemen çok büyük değil burnu küçük diye de down denilmez bebeğinin burnu küçüktür dedi. Seninki nasıl?
AnlatmayaGerekYok Damla-bartu allah bağışlasın canım boşu boşuna strese sokuyorlar bizi bana da ayrıntılı da böbreğinde genişleme var ve burnu küçük dediler bende çok üzüldüm ardından kendi doktoruma gittim o rahatlattı beni burnu küçüktür bebeğin burnu küçük diye down olmaz demişti