samaa_ Kizlar merhabaa.. Daha erken ama sizde durumlar nasil?10 ekim-17 ekim adet gunumdu. Ben dun yumurtlama bugun catlama gordum. O yuzden reglim 10 kasimda degil 13 kasimda olucak.. Birlikte bekleyelimm🥹
Denizz44 samaa_ Bat 10 bende beklemedeyim ama bu ay yumurtlama akıntım olmadı sadece sancım vardı yumurtlama oldu mu çatladı mı bilmiyorum 🤷♀️