af_ 26+5teyim bebeğimin hareketlerini yavaşlaşmış gibi hissediyorum bu normal mi ya önceki haftalarda zıp zıptı resmen
QueenBahar_ af_ canım inanirmisin 26 haftalıkken benimde öyleydi Geceleri uzanınca çok az hareket ederdi Meğersem yeri darlaşmis bebiş büyüyor ya sonra hafif sancılarım başladı rahmin genişledi Şuan 29 haftalıgim içerde sanki top oynuyor 😂
QueenBahar_ [silindi] mor işareti almışsin neydi adı unuttum bak🫠 ama yetkili gibi bişey oluyordun demi Hayırlı olsun askm ❤️
Sahra1221 af_ benimde öyle oluyor çok hareket ettiğimde yürüdüğüm zamanlar öyle. Araştırdım normalmiş korkmayın ☺️
Busranur_mnts af_ benim 22 haftada çok netti hsrwketliydi 23 de bi sakinleşti bebek pozisyonu da etkiliyor