Minamom_ GozdeKB saol kuzum benim yani inan böyle bu kaygı süreci zaten beni yordu ben artık kan vermeye gitmeye korkar oldum doktorda eğer bu süreç yordu dersen tüp bebek yapalım dedi bu ay regli olursam gidicem aşılama falan boşa gider dedi bazen olmayınca olmuyor inşallah hayırlı sonuçlar alırız 🙏🏻♥️
Minamom_ GozdeKB kuzum yeni benim ilk kaybımdan sonra bu iki aydır deniyorduk ilk ay olmadı bu ay kimyasal şimdi 3. Ay oluyor hepsi yakın zamanda olduğu için zaten üst üste yordu ben ilk hamilelikte de korunmayı bıraktığım ay hamile kaldım 3 ay sonra kalbi durdu geçen ayınki kimyasal hepsi birbiriyle çok yakın
GozdeKB Minamom_ birsey olmaz canım benimde 3ay olacak korunmayı bırakalı benim başıma daha kötü şeyler geldi 6 aylık bebeğimde trızomı 18 çıktı ölü doğum yaptım ondan önce bir düsüğüm var beterin beteri var Allah hayırlısı neyse onu nasip etsin er yada geç
gebeyimgebesin Minamom_ canım bir de pıhtılaşmaya falan baktırmışmıydın neden kalbinin durduğunun sebebini söyledi mi doktorlar
havva_5 GozdeKB doktor çatlama gördüğü gün bana vermişti, olası bir gebelikte rahim duvarını kalınlaştırıyor ve bebeğin düşme riskini azaltıyor, tutunabilsin diye veriyorlar. Benim gebelik olmadı, böyle bir durumda da zaten kullanmayı bıraktırdı doktorum.
GozdeKB havva_5 bende yumurta var suan çatlatma iğnesi bulursan yap dedi pembe lekelenmem oldu progestan al dedi sizin dediğiniz gibi gebelik olusursa tutunsun diye sanırım bunu adet olursam eğer hala kullanmaya devam edecek miyim
gebeyimgebesin Minamom_ canım benim de beta pozitifti şimdi düşmeye başladı. Kanama başladıktan ne kadar sonra yumurtlama oluyor normal her zaman olduğu gibi o ay da yumurtlama oluyor mu.
Minamom_ gebeyimgebesin evet evet canım benim düştü beta ¾ gün sonra regli oldum bugün regliden 12. Gün Lh testim pozitif çıktı yani normal zamanlarında oluyor regli 13/14 günü gibi
Minamom_ gebeyimgebesin pıhtılaşma değilde kuzum iltahaplı romatizma çıktı oda bebeği beslemeye izin vermezmiş tedavisine yeni başladım
havva_5 GozdeKB hayır siz yine doktorunuza sorun ama ben adet olunca doktorum gebelik yoksa kullanmana gerek de yok dedi adet söktürücü verdi muhtemelen size dw aynı şeyi söyler doktorunuz diye düşünüyorum.
gebeyimgebesin Minamom_ evet canım romatizma da aynı problemi yaşatıyor. İnşallah tedavin güzel sonuçlanır.
gebeyimgebesin Minamom_ bende bugün kan verdim düşüşe geçmiş değer 121 olmuş bekliyorum kanamayı ondan sonra bende takip edicem inşallah yumurtlarım hemen
Minamom_ gebeyimgebesin normal düzenin neyse o olur kuuzm daha düşmesine var gibi senin 100 lerde ya sonra hemen normal döngündeki yumurtlamaya geçersin
Derya2 GozdeKB ben doktora gittiğimde gebelik istiyordum ince falan demedi onu verdi adetin 15. Günü kullanmaya başla dedi o ay hamile kaldım ince demedi yani o konuyu bilmiyorum