Tüp bebek annesiyim 27 Eylül transfer oldum 27 Ekim keseyi gördük akşamında bi pedi dolduracak şekilde kahverengi açık pembe bir lekeler geldi hastahaneye geldim kese etrafında kanama var 3 gündür kalıyorum kesede bozulma vs yok kese büyüyor ama korkuyorum