yagzz Arkadaşlar 7+5 deyim sürekli idrara çıkma hissi geliyor ve sürekli ıslaklık gibi hissediyorum bu normal mi progestan ve duphaston kullanıyorum acaba progestan sonrası böyle ıslaklık gibi hissedenler de oldu mu
Bebekkuzu yagzz ben sık idrara çıkma hiç yaşamadım hatta acaba bebek büyümedi mi demiştim ama genelde arkadaşlarımın hepsi çok sık idrara çıkıyordu gebelikte . Yani bence normaldir
yagzz Bende sürekli idrara çıkıyorum sanki tutamayacak gibi oluyorum aklıma takıldı o yüzden sorayım bi dedim canım teşekkür ederim cevap verdiğin için