Sehrbnn esra0128 3 oğlandan sonra kızım oluyo şu an en son Larin isminde kaldm hoşumada gidiyo hayırlısı bakalım
sgkpnrhavva Benim de kız ben Ecrin ya da Gökçe istemiştim babası Duru istiyor istediği de olacak sanırım 😶
Tlysrp esra0128 Kızımın ismi Eliz olucak inşallah doğuma az kaldı😇🧿 Yüsra, Mihra bunlarda güzel isimler düşünebilirsiniz.