1Ogretmen_anne sultanbeyli’deki Bedia hanım’a gittim gerçekten detaylı bakıyor ve çok memnun kaldım daha ilk defa gittim ona bize kalp atışlarını devlet hastanesi dinlettirmediği için özelde kontrol olduk bundan sonraki süreçte de Anadolu tarafında kalırsam Bedia hanım’la devam edeceğim Ben de öneri tavsiye ile gittim arkadaşımın doktoruydu 🙂🌸