Semayyy Ay hadi bakalım Hayırlısıyla Gelsinde minik fasulyem ben 5+1 de öğrendim 6+1 de gittim bir hafta sonra gel dediler 7+1 de gittim kalp atışı için bize dinlettirmedikleri için 10 cu haftami bekledim daha net onuda gorebilelim diye dün çok duygusal anlar yaşandı ki ogrendigimizden bu yana eşim hep kız diyordu dün doktordan çıkınca eşimadediki bu erkek bence ben öyle hissettim minik fasulye ya kizlar çok farklı bı duygu🥹🥹 Rabbim isteyen herkese nasip etsinn