Kızlar Merhaba adetim 10 gün gecikti dün al Bi test yaptım negatif çıktı bu sabah tekrar yaptım yine negatifti adet olmam gereken tarihte yerleşme kanaması gibi sadece peçeteye akıntı geldi uzun sürmedi o gün bitti ama hala adet olmadım gebelik olsaydı bu kadar gecikmeye testte çıkardı diye düşünüyorum ama aşırı mide bulantım var birşey yiyemiyorum yemek görmek dahi istemiyorum ben ne yaşıyorum bu ay beklemediğimiz için stresten yapmamıştım çünkü değerlendirmedik bile