Kontrole geldim sancılarımda vardı.nst bebeğin kalp atışları yüksek çıktı doktor ciğer geliştirici vurdu ve serum taktılar bana . Şu an doğarsa küvöze alınır dedi 10 gün bekletelim en azından dedi. Korkuyorum bir sıkıntı olur mu kalbiyle sağlığıyla ilgili