6 ekimde sezeryan oldum 10unda kontrole gitmiştim herşey normal demişti ama 1 hafta önce iki yerden dikişimin açıldığını ve içinden su geldiğini gördüm gittim pansuman yaptılar dikiş izi için Contraden jel vermişti onu kullanmamı ve gazlı bezle kapatıp göbeğimle dikişin üstünün kapanmamasını söyledi. Dikişlerim kendiliğinden kapanırmış başına gelen oldu mu tekrardan dikilme gibi bi durum söz konusu olur mu