Acemiiiii Gördüm ama henüz cinsiyeti için tahmin de bile bulunamam dedi doktor🤭 iyi olduğunu öğrendim o yetti. Kimler gördü bebeişini yakın zamanda
birkediikibebek Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah ben de şuan 10+3 ettim nasıldı ultrason fotoğrafı verdiler mi