Canım bende 3 sene önce 1 kez aşılama yapmıştım ama o zaman eşimin sperm hareketliliği düşük olduğu için olmamıştı zaten doktorda olmucak hamile kalamazsın bu sonuçla diyerek enjekte etmişti başta moralimi bozdu sonra anladım ki bu doktor direk tüp bebeğe yönlendirmek istiyor her neyse aradan 2 sene geçti bir tane daha doktor buldum bu doktora Mart ayından beri gidiyoruz önce Allah nasip etti orası ayrı ama bu doktor da doğru ilaçlarla ve tedaviyle şuan 6 haftalık hamileyim şöyle söyleyeyim normalde eşimin sperm hızı yine yavaştı fakat yıkamadan sonra toplam hız %70e çıktı doktorum da çok olumlu konuştu ve şuan 6 haftalık hamileyim kesinlikle denemelisin eğer bir probleminiz yoksa daha iyi durumdasınız yıkama işleminde hareketsiz olanları ayrıştırıyorlar hareketli ve sağlıklı kısımları direk rahme doğru enjekte ediyorlar ve şans artıyor bu arada daha önceki tedavilerin klomen ve femara kullanarak olmuştu ilk etapta bunları kullandırıyorlar ben gonalf+ovitrelle ile aşılama yaparak hamile kaldım rabbim isteyen herkese kolaylıkla nasip etsin inşallah 🤲🏻