Momy55 besleyerek, ben çok korkuyordum eşimle kan uyuşmazlığımız var bebeğimle benim kanım da uyuşmuyor kesin olacak diyordum ebeler beni hep sakinleştirdiler sagolsunlar evimize geldiğimiz ilk gün çok ağladı besleyemedim birden sarılık başlangıcı oldu hemen beslenmesine dikkat ettim geçti şükür