Merhabalar bugün sata göre 17+0 olduk ama e nabızdan baktığımda 18 haftalık gözüküyorum sormak istediğim şu benim ilk gebeliğim erken doğdu gelişimide öndeydi 35 haftalık gözüküyordu ama 36 haftalık doğdu ben rapor alırken e nabızda göre mi doktordan rapor alacağım yoksa sata göre mi doktor rapor verecek e nabıza göre olması benim için daha iyi olur çünkü bi hafta önde bebek şu an bende son ana kadar 37 haftaya kadar çalışmak istiyorum açıkçası tüm iznimi doğum sonrası kullanayım diye bilgisi olan. Var mı ?