kardelen321 Kızlar 14 haftalığız ama ben bebek hareketi hissetmiyorum, geçen bi hasta oldum sındırımsel ondan sonra sankı hıssetmıyorm karnıma basıyorum belki tepki vs ama yok ne yapmalıyım , insan kötü de düşünmek istemiyor ama elde değil
Busranur_mnts kardelen321 14 hafta erken daha ilk gebelikte daha geç hissedilir diyolar ikinci üçüncüde falan en erken 16 diyolar
Destekanne kardelen321 ilk gebelikse çok erken bir hafta. Kendinizi strese sokmayın. Yanlış hatırlamıyorsam 16.haftada bir kere hissetmiştim sonra 18’e kadar his olmamıştı. 18’den sonra ise minik minik başlıyor. Üzülmeyin daha vakti var☺️
Runyaaa kardelen321 daha çok küçük 23 e kadar hissetmemek normal kabul ediliyor ama 18 de çogu kişi hissediyor 2 cocugumuda 18 de hissettm
Myworlddd bennanneyim basen karıncalanma hissediyorum bende ama korkuyorum bi aksilik olsa kanama falan bi belirti olur dimi
Beyazem- kardelen321 ilk gebeliklerde geç hissediliyormuş canım benim ilk gebelik 16 17 de kıpırtı hissetmişdim çok azcık 19 20de netleşti korkma zmaana bırak sonra zaten yerlerinde durmuyorlar 35. Haftadan söyleyeyim😅
namkol1 kardelen321 İlk gebelik mi ilk gebelikte 14. Haftada hissetmek imkansız ben 21 de hissetmiştim. Şunda ikinciye hamileyim yarın 16. Haftaya gireceğim hala hissetmiyorum Çok çok normal yani İkinci gebelik olmasına rağmen 20. Haftaya kadar hissetmeyebilirsin dedi doktorum
namkol1 kardelen321 İkinci gebeliğe rağmen çok normal. Doktorum üzerine basa basa söyledi ikinci gebelik diye hemen hissedeceğim sanma diye. Korkma
Papatyaaam1 kardelen321 ılk gebelıkte zaten 14 de hıssetmessın ben 16 da seyırmelerini hıssedıyodum sadece 20 deyken bıle aman aman hareket etmıyodu çocuk
Zeynepnazlikarayel Papatyaaam1 bana aşırı komik geliyor bu durum. Bir ezberdir gidiyor 😂 ilk gebeliğim 15. Haftada hissettim. Doktoruma söylediğimde de herkes te farklı oluyor karın kaslarının gevşekliği ve sıkılığı ile alakalı demişti. 17 haftalık olduk şuan gün içinde 3-4 kez hissediyorum. Hissedemezsin diye çok bilir kişi olmadan konuşmaların doğru olduğunu düşünmüyorum 😀
kardelen321 _Tazeanne bi kaç ufak şey hissetmiştim ama bağırsak hareketı olabılceği konusunda çelişkiye düştüm, ilk gebeliğimde sankı erkenden hıssetmıştım fakat herkes bu ayda hıssedemezsın dıyor
_Tazeanne kardelen321 ya bende 14 haftalığım bi kaç gün bişeyler hissettim gibi ama şu an iki gönder hissetmiyorum korkuyorum da küçük çocuğum var ha diyince hastaneye de gidemiyorum