https://mutluresim.com/images/2025/10/29/XyzbVS.jpg[](https://)
Gamzeyt yuklenmiyor
Gamzeyt ne belirtileriniz vardı
Gamzeyt bnmde reglime 8 gun var bundan daha silik ogrendm 6.7 betayla var gibi kan verin
[https://mutluresim.com/images/2025/10/29/XyzbVS.jpg](https://)
Gamzeyt şimdi gördüm bence var 🤗
Gamzeyt hayırlı olsun hafif bir görüntü var görünüyor
Gamzeyt benimde böyleydi ve reglime 10 gün vardı aynı gün test verdim hcg 17 çıktı 🥰
Gamzeyt silik çıkmış pembe gibi erken gebelik testi de yap canım awox ya da prodoctor
Evet var 🤭 daha 1 hafta olduğu için silik ilk bebeğimi de böyle öğrenmiştim
Bencede var benimde ilk gebelikte böyle çıkmıştı
Markası nedir vqr gibi erken belli olmuş kasette
Byn1998 novacheck