dyson v15 i 1.5 senedir kullanıyorum memnunum şarjı bataryası da çekim gücü de gayet sağlam, sadece ileride alıyor diye bir şey yok normal süpürüyoruz işte 😂 herhangi bir problem yaşamadım. dyson ve philips vardı aklımda bana göre en sağlam markalar, bütçene göre bakabilirsin