Eres26 yaa fiyatları arasında çok fark yok aslında öğütücüleri farklıymış. Philips seramik öğütücü kullanıyormuş, DeLonghi çelik öğütücü kullanıyormuş tatları çok farklı diyorlar ama ben hiç içmedim o yüzden bilemiyorum keşke deneme şansım olsa 🫠 ona göre alırdım. Ama philipsteki dijital ekran ve ara yüzü vs çok hoş duruyor. Bir de DeLonghide sütü ayrıca kendin köpürtmen gerekiyormuş