Merhaba bugün 7+1 hamileyim betam başta hep iki kat arttı en son 14 ekim de 2002 görünce kan vermeyi bıraktım 21 ekim de 6+0 da keseyi gördük 10 mm 24 ekimde 6+3 doktora gidicektim tekrar beta vereyim dedim aynı yerde 2076 çıktı ve şok geçirdim doktora çok umutsuz gittim ama kalp atışını gördük dinledik doktor herşeyin çok iyi olduğunu söyledi nasıl böyle birşey oldu anlamıyorum böyle birşey yaşayan varmı çok endişeliyim beta böyle kalmış olsa kalp atışı duymak mümkün mü kese ve kalp atışı arasında 3 gün var betada gelişim olmasa bebekte de gelişim olmamalı kafam çok karışık yardım eder misiniz