Dün kasık ağrısından (bıçak saplanıyor gibi bir his) duramıyordum bugün biraz daha regl ağrsına yakın bir his var. Kasık ağrısı ve göğüs hassasiyeti yumurtlamadan beri devam ediyor. Bat 5 kasım dün kan testi verdim beta 1.2 den küçük diyor. Ya geç döllenme ya da negatif. Regl gününü ve olursa gecikmeyi beklemek daha net sonuçlar verir dedi doktor