E nabızda gebelik haftası yazıyor 24+4 diyelim 25 hafta gebelik gözüküyor. Yönetmelikte 32. Hafta ibaresi var yani 31+ olunca 32 ye girmiş okuyoruz ve o zaman alınmalı diye anlıyorum gerçi ben şimdidedn raporluyum ama 31+ olunca da analık iznine başlıycam