berna26 13 haftalık hamileyim ve 0.5 ile 1cm arası açılmam olduğunu söylediler gebeliğimin başından beri riskli ilerliyordu zaten ama bu durum beni korkutmaya başladı ne yapacağımı bilemiyorum 😪
berna26 babylove_33 düşük riskim olduğu için yakından takip ediyordu doktorum zaten ama kanamalarım olmaya başlayınca panikleyip en yakın hastaneye geldim gözlem amaçlı yatırdılar burda da daha önce açıklığım vardı falan diye söyleyince ne kadar açıklığım olduğuna bakıldı
Rose_07 berna26 Serklaj atılması ile ilgili doktor bir bilgi vermedimi? Ama her hastane yapmıyor. Bebek sağlıklı ise önlem amaçlı yapabilirler. Bu işlemin bebeğe zararı yok bende 13 haftada serklaj oldum. Tamamiyle önlem amaçlı yapılıyor. İnternete yazın araştırın.
berna26 Rose_07 en son bebekle ilgili herşey yolundaydı ama daha perinatolojiyle görüşmeyi bekliyorum onlar karar veriyormuş galiba
Rose_07 berna26 evet onlar karar veriyor. Bebek iyiyse endişelenme. Allah’ın izniyle önlem alırlar. Sağlıkla ilerlersin inşallah 🙏🏻
Masmavi- Perinatoloji doktoruna git serklaj işlemini onlar yapıyor haftan küçük eğer enfeksiyon filan varsa tedavi ederler sonrasında serklaj atarlar düşüğün varsa normalde bekletmeden atmaları gerekiyor
berna26 Seymatrkay özeldeki doktorum ultrasonla anlamıştı ama devlette ben söyledikten sonra fark edip baktılar