cakirbebek 34+1 haftalığım 1-2 saattir adet ağrısı giriyor çıkıyor belimde zaten ağrıyor bu sancı mı oluyor normal mi bilemedim bebekte 1 kere oynadı
cakirbebek Sengul2256 gece boyu uyudum sabah tuvalete kalktım o zamandan beri ağrıypr gece ağrıyorsa hissetmedim şiddetli değil ama bildiğin adet ağrısı
Sengul2256 cakirbebek siz biraz daha dinlenin takip edin baktınız geçmiyor hemen gidin yada içiniz rahat değilse şimdiden gidin
cakirbebek Sengul2256 1-2 saate kontrolüm var zaten bakalım hayırlısı olsun ama erken daha ya korktum yani