Popeyes benimde kızım olacak 1-1,5 ay önce orada yaptırdım detaylı ultrasonumu. 15 dakika elini çekmedi yüzünden çok uğraştı bekledi falan. Öyle suratı asık kötü hir doktor değil bence sadece konuşkan bi doktor değil. Çok detaylı bilgi vermiyor ama çıkarken herşeyi açıklıyor. Rapora yazıyor zaten hepsini doktorunuzda görüyor