Kızlar benim gibi çatlatma iğnesi olan varmı ilk denemem. Perşembe günü vurdu doktor cuma cumartesi pazar değerlendirdik. Bir çocuğum var çok şükür 4 yaşında hemen oldu 2.de öyle olur sandım ama olmadı pkos dedi doktorum tedaviye başladık. Birde tek yumurta büyümüştü daha az mı şans oluyor bazılarında 2-3 yumurta oluşuyormuş 😅 tek yumurtayla hamile kalan varmı ya beni biraz motive edin nolur 🥲