Hnddmr Benim cimcime kızım daha kaç gün direnecek gelmemek için acaaaabası uygulamaya göre son 13 gün yazıyor ama Nst de ne sancı ne benşm hissettiğim bişi hiç yok 25 haftalık gibiyim ara ara ağrılar genital de ki dışında böyle olan var mı
Cakalllsebahat-0 Hnddmr normal ya bence herkesın başka 41 olucam bende de tık yok bugun alt muayene oldum o bile tetiklemedi nişan falan gelmedi
Rusapolat Hnddmr al benden de o kadar. Artık gelsin diye yalvarır oldum. Sancı ve kasılmalarım başladı benim. 2-3 gündür de jöle kıvamında sarı mukuslu akıntım geliyordu. Doktorum nişan olabilir dedi. Cuma kontrolüm var bakalım ne diyecek
Oyk_eknc Bende 38. Haftadayım al benden de o kadar gelsin istiyorum artık devamlı hareket yürüyüş yapıyorum ama elde var sıfır keyifçi herhalde bizim bebişler
Hnddmr Oyk_eknc valla ya her akşam kaldırımda aksak yürüyüşü işe yarıyor dediler yapıyorum ama nafile valla bekledikçe de kilo alıyorlar normal doğumda zorlaşacak işimiz böyle giderse :/🤣
Xxeson5 Aynı benimde 39 oldum sabah kontrolümüz var artık yine bir şey yoksa napıcaz bilmiyorum 🙈 38 de bu hafta gelir demişti doktorum, 2 gün sonra olan ağrılarımda gitti bebekte gelmedi😂😂
Hnddmr Xxeson5 benimde ya inan tek tek duam cuma günü gidicem kontrole tek duam 3,5 geçmemesi yoksa zorlar beni doğumda istemem yani sezeryana yönelirim amaaann of yaa diyete gircez mecbur
Xxeson5 Hnddmr ayy evet doktor çatı muaynesinde de 3.5 a kadar rahat doğurursun demişti. Şimdi geçecek diye ödüm kopuyor🙈 bir türlü de doğmadılar…..
Gullu1094 Ebrs benimde öyle ya ne gelen var ne giden 39 a girecez biran önce gelsede su sancılar dan kurtulsak bide diyormusuz keşke karnimizda duraydin diye😂😂