Seah Boş gebelik sonrası genetik test yaptıranlar sonuçlarınızda pıhtılaşma dışında korkutucu bişey çıktı mı?
BurcuKurtSorgu Seah yok çıkmadı. Ama hsg önerdi genetik testi yapan kadın. Onda sıkıntı çıktı. Septum varmış. Ameliyat oldum şimdi Allah nasip ederse bebiş bekliyoruz. Hafif pıhtılaşma vardı sadece. Bebe aspirini kullandım hep.
Mervezngn Seah bizde hiç bi sorun çıkmamıştı cok şükür ama bi tanıdığımda eşinin kromozomları yetersizmiş çocukları olsa bile yaşamazmış tek çözüm tüp bebekti oda düşük ihtimalle
Deletedmom525 Bende de çıkmadı şükür hormonlar yumurtalıklar rahim filmidir antifosfolipid testidir hepsini yaptırdım sadece pıhtılaşma çıktı
Seah Deletedmom525 ne mutlu size çok geçmiş olsun ben de sonuç bekliyorum 1 boş gebeliğim vardı test yapmazlar diye doktora 3 tane dedim şimdi korkuyorum ne çıkacak diye zormuş beklemek
Deletedmom525 Seah evet öyle demek mecburiyetinde bırakıyorlar bizi bende öyle dedim bekle ki gelsin sonuç günü hergün aramıştım hastaneyi çıktı mı diye telfndaki kız sesimi tanıyordu artık çıkar ama bi aya inşallah
Seah Deletedmom525 evt bana da 1 ay bekleyin dediler inşallah ben de güzel sonuç alırım teşekkürler cvp için
Esrayusuf Deletedmom525 kız duygu seni bulabildim bizim sohbete ne oldu özlem açsın Yen'i sohbet ballarım @Deletedmom429 @Deletedmom344
Tubasim Seah benden istemedi doktorum, hatta dün söyledim doktoruma boş gebelik sonrası yapısıklık falan oluşabilir mi dedim rahim kalınlığın çok güzel öyle bi şey olduğunu düşünmüyorum dedi. Bende yumurta tembelliği var suan femara kullanıyorum
Tubasim Kızlar merakla yazılanları okuyorum bir boş gebelik geçirmiş biri olarak genetik tahlili falan yaptırmadım. İnsallah hepinizin tahlilleri temiz çıkar
drytcvkarsln Tubasim bende yaptırmadım suan 26 haftalık hamıleyım umarım ısteyen herkese nasıp eder allahım
Seah Tubasim ya ben çok takıyorum ya da doktorlar bana fazla rahat geliyor. Benden de ne test ne film İstediler hatta o kadar sordum yapışıklık vs olmuş mudur kürtaj sonrası diye baktı yok dedi. Zaten sadece küçücük bi kese vardı onu aldık söylediğin risk daha büyük gebeliklerde olabiliyor filan dedi. Gerçekten ultrasonla görünüyor mu ki yapısıklık olup olmadığı? İlla film gerekiyor diye biliyordum. Ben gittim genetik test de yaptırdım çok araştırıp çok korkuyorum sonuçları bekliyorum şimdi galiba yine doktoru dinlemeyip film de çektircem içim rahat etmiyor kürtaj sonrası ikinci adetimi de olmadım henüz korkuyorum düzeni bozuldu diye
Tubasim Seah adet düzenim bozuldu evet yedinci aydayım hala düzene girmedi. Ultrasonda görünmüyor yapışıklıp olup olmaması sadece rahşm kalınlığından tahmin edebiliyormuş. Ben de hiç rahat değilim inan çok korkuyorum ikinci hamileliğimde de aynı şeyleri yasamaktan. Bilmiyorum belki bir süre sonra bende dayanamayıp yaptırırım. Umarım doktorlarımız haklı çıkar da sonuçlar güzel olur
Deletedmom429 Esrayusuf noldu giremiyonmu benden gozukuyor halen kapatmadilarmi ya Etiketldm o kdr 😂😂
Deletedmom429 Esrayusuf kapatsalar acicamdaben halen bakiyomda girebiliyorum sen giremiyomusun yazamiomusun