Hnddmr mervecelk gayet normal 37+3 de bizim de 3200 dü 38 olduk haftaici gidicez bakalım ama ben daha çok kilo almaması için yememi azalttım
Hnddmr mervecelk aynen öyle tutabildiğim kadar tutuyorum boğazımı sırf kilo almasın diye valla gariptir ki