Eymenata SevgiKyc saglik ocaginda benimde yuksek cikmisti degerim ertesi gun ozel hastanede kan verdim normal ust sinirda cikti euthyrox 25 mg verdi 1 ay kullandim 1.76 ya dustu yinede artabilir diye 50 mg cikardi dozunu 1 ay kullandim 0.93 e dusmus normal dediler
Ada06 SevgiKyc kuzum üzülme inşallah sağlık ocağı yanılıyordur bir çok gebenin ki sağlık ocağında yüksek çıkmış ama hastanede normal çıkmış. Kan beklediğinden yüksek çıkabiliyormuş sağlık ocaklarında
Vsena Canım benimde bi ay 4.53 dü euthyrox 25 mg kullandım 3 hafta sonra tekrar gittim 7.55 e çıktı ondan sonra doktor 50 mg a yükselti bi ay sonra tekrar gittiğimde 2 lere düşmüştü 50 mg la devam ediyorum hala. İlacı dikkatli kullan geçiyo doktorda söylemiştir gerçi ama sabah uyanır uyanmaz iç ve üzerine 1 saat hiçbişe yeme ilaç etkisini kaybetmesin
SevgiKyc Vsena Anladım canım yarın özelde kan tahlili verip tekrar dahiliyeye görüneceğim umarım etki eder 🤲🏻
Tubaibrahim SevgiKyc ben tiroid birden 12 ye yükseldiği için kaybettim bebeğimi şuan düşürmeye çalışıyoruz 😔
Ada06 Tubaibrahim rabbim yeniden nasip etsin canım üzülme rabbim verdi rabbimde aldı . Troid hastasımıydınız önceden yoksa gebeliktemi çıktı
Tubaibrahim Ada06 evet canım Allahım en iyisini bilir. Değildim 4 haftalıkken 1,6 çıkmıştı tsh . Kürtajdan sonra ölçtüler 12 çıktı. Hamilelik hormonları yükseltebiliyormuş hiç yokken
Dolunay123 Sağlık ocaklarından ölçülen çok net olmuyo endokrin bölümüne gidin,ilaçları düzenli için ben sabah aç karnına alıyodum Allahın izniyle bişey olmaz