Zelis_ozdrgn
Size tekrar teşekkür etmek için yazıyorum, o gece siz şurubun ismini verince eşimi hemen nöbetçi eczaneye gönderdim. Şırubu aldı ve bir doz kullandım onun sayesinde uyuyabildim. Sabah da doktoruma sordum kullanabilir miyim diye o da bir sorun yok, kullanabilirsin dedi. Şurup neredeyse bitti ama benim öksürüğüme çok çok iyi geldi. Allah razı olsun 🙏🏻