Ezgibaburr Öncelikle hayırlı olsun. 6 sene önce kızımı dünyaya getirdim. Çok zor bir doğumdu. Ve 5 ay öncesine kadar asla 2. Çocuğu yapmam diyordum soran sorgulayan tavsiye veren herkesle ciddi anlamda kavga ediyordum. Eşim de bu konuda asla olumluya dönmeyeceğimden emindi. Ta ki kızım anne ben hep tek kalıyorum keşke benim de kardeşim olsa sen dayımla ne güzel arkadaşsın diyene kadar. Eşimle konuştum ve kararımın değiştiğini söyledim. Şimdi 4 aylık hamileyim. Diyeceğim şu ki,aralarında hemen hemen 3 yaş olacak. Kardeşlik açısından çok güzel bi yaş. İnan arkadaş gibi büyürler. Ben keşke 2 sene önce fikrim değişseydi diyorum. Çünkü araları 7 yaşa yakın olacak. Yine de kalbinin sesini dinle. O sana olması gerekeni fısıldayacaktır 🌸